Regjistrohu Tani Dhe Fito Lek !!!

Big Brother Albania, Big Brother Albania 3, Big Brother Albania 3 Live, Albania Big Brother 3, Albania Big Brother 3 live, Albania Big Brother 3,

Latest News

Komentet pas spektaklit

Sunday, February 28, 2010 , Posted by BB3 at 3:08 AM


Jetmiri, duket disi i tensionur pas përballjeve që pati gjatë spektaklit. Në po të njëjtën kohë, atij i duket e pabesueshme që një pjesë e banorëve janë shprehur se e dinin të fhehtën e Klodit, edhe pse ai nuk ia kishte treguar askujt. “Këta hiqen sikur i dinë të gjitha”- shprehet ai me mosbesim. Ai flet me Adën edhe për klipin që u transmetua për të në të cilin u shfaqën momente të flirtimeve me Pamelën dhe Oltën. Ai i thotë asaj se ja ku doli e vërteta për Oltën që thotë se nuk ka patur asnjë bisedë të tillë mes nesh.
Klodi gatuan në kuzhinë. Pranë tij vjen Rezarta e cila i jep një të puthur dhe i thotë se tani e do edhe më shumë se sa e ka dashur në fillim. Klodi i thotë se tani ndjehet më i cliruar pasi gjatë gjithë ditës ka qënë në siklet për këtë që do ndodhte. Ai tregon se ndenji një kohë të gjatë në dhomën e rrëfimit për të shkruar këtë letër. Rezarta e kurajon dhe e përgëzon për atë që ai bëri dhe i thotë se edhe nëse del, të mos i mbetet hic merak për këtë që bëri. Klodi thotë se ishte në dilemë se si do ta pranonin këtë fakt banorët ë tjerë dhe tregon se donte të ishte sa më i sinqertë me banorët sepse nuk do donte që më pas të komentohej si fals. “Kjo është zgjedhja ime dhe unë nuk isha i detyruar t’jua tregoja, por doja vërtetë ta bëja këtë gjë”- thotë ai. Klodi tregon se një frikë e madhe për të ishte edhe përjetimi i nënës së vet kur ta merrte vesh këtë të fshehtë dhe ndaj nuk ia kishte mbajtur sekret këtë gjë
Në dhomë, Seldi i thotë Domenikës se për të qëndruar në shtëpi sa më gjatë, më e rëndësishme është sa jep dhe cfarë jep. Domenika shprehet se ata tashmë i kanë dhënë të gjitha, por sipas Seldit është vetëm fillimi. Ndërsa bisedojnë, Seldi i thotë “zemër”, por ajo i kërkon që të mos e përdori më këtë fjalë me të dhe ai i premton se do përpiqet.