Regjistrohu Tani Dhe Fito Lek !!!

Big Brother Albania, Big Brother Albania 3, Big Brother Albania 3 Live, Albania Big Brother 3, Albania Big Brother 3 live, Albania Big Brother 3,

Latest News

Olta, Ada thashetheme në dhomën e gjumit

Thursday, March 11, 2010 , Posted by BB3 at 4:04 AM


Banorët janë shtrirë të flenë dhe Olta me Adën bisedojnë me zë të ulët. Ato diskutojnë për banorët e grupit tjetër. Ada thotë se ajo nuk mund të ndryshojë sjellje ndaj Erionit, ose ta nominojë këtë javë sepse me të nuk ka pasur asnjë debat apo mosmarrëveshje. Ajo i thotë Oltës se ata të grupit tjetër i kanë bërë mirë llogaritë e nominimeve, kanë larguar më parë ata që janë më të fortë nga grupi kundërshtar. Olta i thotë Adës se nëse nuk del Rezarta këtë javë, votat për nominim t’ia japin asaj dhe Valonit dhe Ada thotë që t’ia japin të gjithë votat Valonit, në mënyrë që të eleminohen më parë ata që janë më pak të fortë. Ada e pyet Oltën se me kë ka pasur më tepër afrimitet në shtëpi dhe Olta fillon që t’i tregojë mardhëniet që ka pasur ajo fillimisht me Jetmirin, Gracielën dhe Erionin. Ajo tregon se Jetmiri planifikoi që të largonte nga loja Valentinën dhe më pas flet për largimin e Pamelës. Pasi thekson se me Erionin ka pasur gjithmonë mardhënie të mira, Olta tregon për afrimitetin që kishte me Gracielën dhe shpjegon arsyet e nominimit nga ana e saj. Ada i thotë se ajo nuk arriti ta kuptonte mirë Gracielën. Olta tregon se i vjen inat për fjalët e Gracielës natën e spektaklit sepse ajo e kishte përkrahur gjithmonë, por ndyshoi mendim kur Graci pati debate me Klodin dhe Olta kuptoi se Graciela donte që të nxiste debate. Ndërsa Ada shton “po ajo ça s’tha për Jetmirin, nuk di kujt t’i besosh këtu”. Më pas ato bëjnë thashetheme edhe për banorët e tjerë ku Olta i tregon Adës se edhe Kika i kishte folur me ironi rrugës kur shkonin për patiznazh.