Regjistrohu Tani Dhe Fito Lek !!!

Big Brother Albania, Big Brother Albania 3, Big Brother Albania 3 Live, Albania Big Brother 3, Albania Big Brother 3 live, Albania Big Brother 3,

Latest News

Zënka e radhës mes Erionit dhe Bertinës

Friday, March 12, 2010 , Posted by BB3 at 1:07 PM


Erioni lan enët me Oltën në kuzhinë, ndërsa Bertina në banjë lan rroba. Pasi mbaron larjen e enëve, Erioni shkon në banjë dhe përshëndet Bertinën. Pasi shkëmbejnë një bisedë të shkurtër Erioni afrohet, përqafon dhe puth Bertinën. E ndërsa ai bën këtë veprim vajza i thotë kujdes sepse është vrarë dhe ai po i lëndon plagën. Erioni nuk e vë re fjalën e saj dhe pa dashur e lëndon. Bertina i bërtet dhe i thotë se ai ndonjëherë bëhet acarues. “Unë të them kujdes se më lëndon plagën, ti vazhdon” i thotë Bertina dhe Erioni ia kthen “po mirë s’po të përqafoj më, nuk po të prek më fare”. Bertina i thotë se ajo e paralajmëroi, ndërsa Erioni i thotë se ai veproi ashtu sepse ashtu e ndjeu. “Unë veproj ashtu, i bëj gjërat kur dua unë, ashtu si i ndjej unë dhe nuk është nevoja që të ulërasësh ok” thotë Erioni duke shtuar “të bezdisa ty, unë thjesht të përqafova”. Bertina i thotë se ajo nuk u besdis nga veprimi i tij, por thjesht u lëndua dhe dhimbja që ndjeu e bëri që të ngrinte zërin. Erioni i shkon përsëri pranë të shpjegohet, por Bertina i thotë “Erion mos më acaro të lutem”. Kjo shprehje bën që Erioni të mërzitet dhe del nga banja. Më pas ata shkojnë në dhomën e gjumit. Pas disa sekondash qetësie Erioni sheh nga Bertina dhe thotë “ ku je o miss delikatesa, lulja mos më prek”. Bertina ia kthen “Unë lulja mos më prek, ti njeriu mos më fol se një llaf dhe ikën ”. Erioni i thotë se është ajo që nuk di të flasë sepse përdor tonin e gabuar. Ai i thotë se mjafton t’i thoshte kujdes dhe jo të bërtiste në atë mënyrë. Bertina i thotë se ajo veproi ashtu sepse ndjeu dhimbje dhe për këtë nuk ka nevojë që të japë llogari. Erioni i thotë se në këtë rast ai nuk mendon se e kishte gabim, por ajo ka gabim pasi edhe të tjerëve u ka ndodhur diçka e ngjashme dhe nuk kanë përdorur të njëjtin intonacion zëri. “Nuk kam nevojë për kritika tani unë nuk do jap llogari se përse më dhemb mua diçka” thotë Bertina dhe kthet me shpinë nga Erioni. Të dy mërziten me njëri-tjetrin. Kështu Erioni çohet dhe shkon në kuzhinë, ndërsa Bertina qëndron në dhomën e gjumit duke u përpjekur që të flejë.