Regjistrohu Tani Dhe Fito Lek !!!

Big Brother Albania, Big Brother Albania 3, Big Brother Albania 3 Live, Albania Big Brother 3, Albania Big Brother 3 live, Albania Big Brother 3,

Latest News

Dashuria shfaqet në orët e vona të natës

Saturday, February 27, 2010 , Posted by BB3 at 11:11 AM


Megjithëse ora shënon dy pas mesnate banorët nuk ia kanë idenë e orës dhe janë të gjithë në këmbë. Kulmi është që Domenika dhe Valoni janë duke gatuar pasi kanë një kohë të gjatë që gjenden aty dhe po bëjnë palaçinka për banorët e tjerë. Mesa duket atyre iu pëlqejnë më tepër vetë pasi kanë qënë partinazë për të gatuar.
Në dhomë dritat jaën fikur dhe disa banorë janë shtrirë. Olta i thotë Erionit që ai nuk e ka përqafuar fare dhe Erioni i thotë që ai do t’i shlyejë mungesat që ka bërë menjëherë dhe shkon të përqafoje e të puthë Oltën. Ajo i kërkon dhe puthjen e natës së mirë dhe ai ia jep me kënaqësi. Banorët i ngacmojnë për këto afrimitete dhe Edi thotë që dashuria shfaqet në orët e vona të natës. Olta i thotë Erionit me shaka që çfarë jaën këto gjëra që thonë banorët dhe Erioni i përgjigjet që qentë lë të lehin e karvani ec përpara. Më pas Enxhi i ka thënë Enxhit që ka një parandjenjë dhe Olta i thotë që këto gjëra t’ja hedhë ndonjë tjetri e jo asaj, pasi Olta mendon se ka të bëjë më nominimin parandjenja e saj. Enxhi e kupton se çfarë mund të ketë çuar ndërmënd Olta dhe i thotë që nuk ka lidhje me aty brenda por nga jashtë. ato flasin për mundësinë që Enxhi të marrë ndonjë surprizë nesër por ata i thotë që është shumë e re dhe duhet të presë dhe pak. Më pas Seldi do t’i mësojë Oltës të këndojë dhe ajo i thotë që kur ai ka kënduar më parë në kuzhinë ajo nuk e ka dëgjuar dhe do donte të këndonte dhe njëherë për të. Ai do t’i mësojë vajzat që të bëjnë vokalica, që janë ushtrime për zërin dhe meqënëse ato nuk dinë, krijohen situata gazmore. Më në fund rreth orës katër të mëngjesit kanë qënë në gjumë.