Regjistrohu Tani Dhe Fito Lek !!!

Big Brother Albania, Big Brother Albania 3, Big Brother Albania 3 Live, Albania Big Brother 3, Albania Big Brother 3 live, Albania Big Brother 3,

Latest News

Bertina e pengon lojën e Erionit?

Wednesday, March 10, 2010 , Posted by BB3 at 2:49 AM


Në dhomën e gjumit të dy çiftet e BB Erioni me Bertinën dhe Jetmiri me Rezartën janë shtirë dhe bisedojnë. Miri me Rezin luajnë dhe ngacmojnë njëri-tjetrin, ndërsa Erioni me Bertinën bisedojnë për mardhënien e tyre në çift. Erioni i thotë Bertinës se ajo është shumë e mbyllur. Bertina i thotë se kjo gjë vjen nga fakti se ajo nuk ka arritur që të ketë besim te Erioni në mënyrë që të tregohet më e hapur me të. Ajo i thotë Erionit që të mos stresohet dhe të dalë nga vetvetja. Ajo i thotë që ta luajë lojën si të mos kishte qenë Bertina në BB. Më pas ajo i thotë se njëri nga banorët i kishte thënë në bisedë e sipër se Erioni ishte shprehur se për shkak të Bertinës dhe lidhjes së tyre, nuk mund të jetë vetvetja në lojë. “Sillu si të mos isha unë këtu” i thotë Bertina dhe Erioni i thotë se konteksti i fjalëve të tij nuk kishte qënë i tillë. Ai kishte dashur të thoshte se sjella e tij do të ishte ndryshe nëse ai nuk do të kishte qenë i lidhur, por jo se ishte Bertina problemi. “Unë ndryshe sillem kur jam i lidhur me dikë, ndryshe kur s’jam, kjo është e gjitha” thotë Erioni. Ata diskutojë për mospërputhjen e tyre që po çon në zënka të vazhdueshme. Të dy çiftet bisedojnë dhe shkëmejnë shaka midis tyre. Më pas në dhomë vijnë edhe banorë të tjerë. Klodi hipën sipër krevatit krevatit dhe fillon të bëjë gjimnastikë. Banorët e tjerë e ngacmojnë dhe qeshin me veprimet e tij.