Regjistrohu Tani Dhe Fito Lek !!!

Big Brother Albania, Big Brother Albania 3, Big Brother Albania 3 Live, Albania Big Brother 3, Albania Big Brother 3 live, Albania Big Brother 3,

Latest News

Mandi, banori më i ri dhe kandidimet

Sunday, March 21, 2010 , Posted by BB3 at 1:56 AM


Banorëve u jepet mundësia që të shohin klipet prezantuese të dy banoreve të reja për ti njohur më mirë ato pavarësisht bisedave të para të zhvilluara me to. Më pas ata shkojnë në dhomën e rrëfimit për të dhënë kandidaturat për këtë javë. Si rezultat i dhënies së kandidaturave, në nominim për këtë javë do të jenë Klodi, Olta, Hakiu dhe Bertina. Arbana ua komunikon vendimin banorëve e më pas fton Erionin, Oltën, Domenikën dhe Edin të shkojnë tek dhoma e bardhë e cila është shndërruar në një boutique. Ata marrin dhurata e përgatitura për ta dhe ua shpërndajnë edhe banorëve të tjerë. Ndërkohë surprizat nuk kanë përfunduar për banorët. Ata dalin të gjithë në kopsht ku është përgatitur një festë dhe aty gjendet Mandi. Arbana i fton banorët që të shohin një klip, që është klipi prezantues e Mandit. Banorët kuptojnë kështu që Mandi është konkurenti më i ri i Big Brother. Ata takohen e prezantohen me të dhe më pas fillojnë festën dhe argëtimin.